Palautukset ja hyvitykset

Peruuttamisoikeus ja palautukset:
Toivomme, että olet tyytyväinen ostokseesi.
Jos tuote ei kuitenkaan vastaa odotuksiasi, voit palauttaa sen 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta.

Palauttaminen on helppoa: täytä vain palautuslomake.
Saat sähköpostiisi tarkemmat ohjeet ja palautuskoodin tuotteen lähettämistä varten.

Palautettavan tuotteen tulee olla myyntikuntoinen, alkuperäisessä pakkauksessaan ja huolellisesti suojattu kuljetusta varten.

Palautuksen pieni kuljetuskustannus vähennetään palautettavasta summasta. Sitä ei siis tarvitse maksaa erikseen. Palatushyvitys sisältää tuotteen hinnan ja alkuperäisen toimituskulun, josta palautuksen toimituskustannus vähennetään.

Palautus käsitellään mahdollisimman pian, kun lähetys on vastaanotettu ja tarkastettu.
Hyvitys suoritetaan alkuperäiselle maksutavalle (tai ilmoittamallesi pankkitilille).


Ongelmatilanteissa?

Jos tuote ei toimi odotetusti tai sinulla on onngelmia, tarkista ensin verkkosivujemme Asiakastuki / Vianetsintä -osio.
Mikäli ongelma ei ratkea, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tuotteen palauttamista. Useimmat ongelmat voidaan ratkaista etäohjeistuksella ilman palautusta.

Jos tuote on viallinen tai väärin toimitettu, asiakaspalvelumme lähettää sähköpostitse palautusnumeron ja tarkemmat lähetysohjeet.
Takuun piirissä tai vääristä toimituksista tehtävistä palautuksista ei peritä kuluja, ja tuote korjataan, vaihdetaan tai hyvitetään täysimääräisesti.

Jos palautus johtuu tuotteen virheestä, kuljetusvauriosta tai väärästä toimituksesta, sinulta ei siis veloiteta mitään, ja hyvitys kattaa koko ostosumman toimituskuluineen – tai lähetämme korvaavan tuotteen.

Takuuhuoltoihin ja teknisiin ongelmiin liittyvissä tapauksissa katso lisätietoja sivulta Takuu ja huolto.


PALAUTUSLOMAKE

Täytä alla oleva palautuslomake.